傻瓜,我们都一样,被爱情伤了又伤...
相信这个他不一样,却又再一次受伤....

好不容易刚从悲伤走出来,打开心去接受另一段感情,
然后我就像个笨蛋,把整颗心都放了下去。
后知后觉的我还没察觉到什么不对劲,
结果无端端他就说,他还没放下她...
无端端我就被冷落了...
无端端变得很疏远....
无端端我必须默默的忍受他对我的冷漠,
只因为我相信这一切会过去的,
只因为我还想要维持这段感情...
结果无端端他就说....他对我没有感觉了.............
从头到尾,我只觉得很无辜...又无言.....也很无奈...
一连串的“无端端”,就足以把我的爱情给毁了。

一开始我还像白痴一样,以为问题是可以解决的,
就拼命的想办法帮他分析...说了一大堆道理...
结果一句:对你没有感觉了...我还能说什么呢?
问题,可以解决。但感觉没有了,该怎么办?
当他对你没有感觉的时候,
你多说一句话都是多余的...
最伤的话不是我不喜欢你,
而是:我知道你是个很好的女孩,可是我对你没有感觉...
我才发现赞美原来也可以那么伤人...

16 comments:

加油吧!
或许他并不是你命中注定的那一位,
相信我,你会遇到更好的!!
不是你傻,你只是离开了一个不爱你的人,
而他,选择了放弃一个爱他的人。
对吗?
祝福你!

awwww dearey =(
be tough, k? watever renz said is correct!
so please do not give up! =)
friends are always here for u, just let me know whenever u need me ya :)
hugs* hugs* hugs*

aiyo... we also can't give her hug now la..
still remember the day we went to hai luo...

wah gal.. dun remind her ler~ >.<
we love u dear! so stay strong k? :)

yin!!! i am on your side.... be tough...
u just remember this sentence....take this down...
the world wun come to an end without him, but u will in deep shit if u lost urself...look forward....wat renz say was true... +ve +ve...gogogo !!!!!

yong, i mean tat time.. we can accompnay her ma...

whoa everyone say wat i have said is true.. yeah yeah... hehehe

twinshero...u r which "hero"??? zk???kaka

有种
似曾相识的感觉
=)

梅胤姐姐,看到你這篇文章,我突然。。好想哭。。。一樣的事情,也發生在我身上。。只不過,比你遲了一天。。我一直以來都堅信,只要感覺還在,什么問題都可以解決~這個信念讓自己一次又一次地付出后還心甘情愿毫無怨言。。誰知道,一句'感覺淡了,你對我的愛對我而言成了壓力'就足以把我打進地獄。。跌入深淵后才說一句'其實你是好女孩,是我不懂得珍惜你。。'反而顯得好諷刺。。雖然痛,雖然傷,卻不想要他的任何一句對不起。。很矛盾,對吧?姐姐,突然好想抱着你哭哦。。怎么辦?


姿惠~

hey there gurl..
dun worry ..
such nice gurl like you, dun nid to worry of cnt getting sumone better in future..=)
tcare ya..

hugz =)

i go find u tmr and we go eat ho liao~!!!
ntg better than 活得比从前更好!!
Go ShOGUN jom..~!!!
so i m hero too? lolxxx
cheerss mayyin...

Will support u always,yin ^^
Be strong n tough like wat ur fren said, u will find someone who really cherish you..
Love you n will always beside you..
Give u some add oil kiss n hugs:
**muackzzz** n **hugss**

veivei i also wan urs.....lolzzzz...
c u tmr.....mayin gal =D

mayin...i dunno wat should i say...
i hope tt u cn be tough enough...
mayin...i know u can do it de...
jiayous o...give u a hug n a kiss...
muacksss...
support u alwayz...


wow.. c so many support u...
要坚强点!加油!

yoyoyoyo my sweet sweet boyfren,hahahaha.....here i am!!!!lol,eh love u support u also hor,today sweet lerh!!!!!!!!!!!!!muahahaha,im happy also,indeed a special valentines day,haha.....i do always miss u n love u,take care ohh!!!!i wait ur present on 14th march oh~*joking larh*hahaha...

binbin~

Mayyin ,always be there to support you =)

Post a Comment